Triodus

In 2009 is Bouwteam P&O benaderd door Triodus, een exploitant van kinderopvang in Den Haag voor de begeleiding van een verbouwing. Triodus was op zoek naar een nieuw hoofdkantoor, het kantoor aan de Zoutmanstraat werd te klein. Na het bezoeken van enkele panden is besloten om het pand van Stena aan de Koninginnegracht te Den Haag te gaan huren. Aangezien dit pandeen verouderde cellenstructuur had en niet aan de behoefte van Triodus voldeed is er i.o.m. een architect voor gekozen om een kantoortuin principe toe te passen. Triodus heeft Bouwteam P&O opdracht gegeven voor de volgende werkzaamheden:

  • Inkoop van alle bouwkundige- en installatietechnische werkzaamheden
  • Bouwbegeleiding
  • Bewaken van planning en budget
  • InitiĆ«ren van bouwvergaderingen inclusief verslaglegging.
  • Coƶrdineren van de totaleverhuizing van Zoutmanstraat naar de Koninginnegracht

Het pand aan de Koninginnegracht is op juli 2010binnen planning en budget opgeleverd. Na de oplevering van het hoofdkantoor heeft bouwteam P&O voor alle panden een MJOP gemaakt. Vanuit dit MJOP zijn alle voortvloeiende contracten met voorkeursleveranciers door de inkoop van Bouwteam P&O ingekocht.

In 2011 is een medewerker van Bouwteam P&O aangesteld als facilitair manager en heeft deze functie tot februari 2014 uitgeoefend. Naast zijn functie als facilitair manager heeft de medewerker van Bouwteam P&O ookgeruime tijd als regiomanagergefunctioneerd m.a.w. het primaire proces aangestuurd. Zoals u kunt zien is Bouwteam P&O in staat tot het bekleden van meerdere disciplines binnen een organisatie.

Specialisten betrokken bij het project